bloglovin masai -

Godmorgon!

Är det inte härligt att vakna av regn som smattrar mot taket? Gå upp och klä på sig myskläder, göra i ordning en kopp te och sätta sig framför datorn för att omfamna blogg-världen?
Jag kom precis på att mina "dagens outfit inlägg" inte finns längre, så ska ladda in en jätte fin bild på min outfit igår.
Egentligen vet jag inte varför jag skriver dagens outfit inlägg... Har alltid tyckt att de är överskattade. Men jag har nu insett att det är ett jätte bra sätt att både komma ihåg snygga outfit och pusha mig till att varje morgon stå och vela mellan den snygga toppen från Odd Molly och den fantastiska klänningen från carlings! Så tack alla ni som orkar stå ut med mig och fortsätter att läsa även efter mina långa oaktivitet!
Kram J!

Kommentarer
Postat av: EMMATRETTON.

Hej , äälskar din blogg!!

har du gjort den själV?

2010-08-02 @ 18:31:36
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag började blogga för ett litet tag sen

och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag

ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram



2010-08-02 @ 21:42:46
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/
Postat av: Jennifer C

tja jossi älskar din blogg, engentligen bryckar jag inte läsa bloggar men måste säga att jag giilar den :)

snygg bilde på dig när du är ny klippt ;) puss ses i skolan

2010-09-20 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0