bloglovin masai -

Har vart borta ett lååångt tag!

I vilket fall som helst så är jag tillbaka nu från min härliga resa. Jag kommer däremot inte avslöja vart jag åkte - jag kan säga att jag var på Gotland- och inte heller varför jag åkte dit, men jag kan övertyga er om att det inte var någon plastikkirurgi - ett BIG nono! - och inte heller stockholmsveckan. Jag var där under den ja men det här med stockholmsveckan har bilvit rent av patetiskt. Nu när de inte får spruta champagne så ber dom personalen att hälla ut en flaska i diskhon.
Ja i varje fall så har våra kompisar - restaurang ägare - eller deras kompisar (what ever) upplevt det. Jag ville bara säga skärp er! Vad finns det för nytta med att hälla ut en härlig flaska champange? Det sprudlande guldet är väll värt mer än det?
Jag talar ur min celibata synvinkel på alkohol då jag motsäger mig det tills jag har åldern inne. Jag stör mig lite på folk som antyder att "meh du kommer ju självklart att dricka, HALLÅ?!" Hur kan de bestämma över om jag ska dricka eller ej, det är ju mitt beslut.
Vad tycker ni?
Kram J!

Kommentarer
Postat av: Freddie (bara jag!)

AHHH! Skyldig! (Ledsen för det... :S)

jag säger: "meh du kommer ju självklart att dricka, HALLÅ?!"

men ja... ditt val :)

2010-07-30 @ 22:55:01
Postat av: Erika(jyringen)

tycker precis som du att det är löjligt att hälla ut champange...men det finns visst folk till allt....precis som dig så dricker jag heller inte alkohol och eftersom jag har haft åldern inne i många år så får jag ofta underliga blickar då jag berättar det...men det är mitt val och så är det bara =)

2010-07-31 @ 11:26:38
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Linn

Snygg blogg !

Allt bra? =)

2010-07-31 @ 17:53:14
URL: http://linnnnns.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.tror det har varit likadant för mig att jag har haft en öppen dialog ang alkohol och har därför aldrig varit spännande...och nu så kan jag smaka(ytterst lite) på det och jag tycker inte det smakar bra...så på den vägen är det =)

2010-07-31 @ 21:26:24
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0