bloglovin masai -

Nu ska jag häda!

Japp, nu kommer jag att gå emot allt jag tror på när det gäller inlägg! Jag ska nämligen visa er gårdagens inköp, jag vet vad ni tänker "VA!? Masai... visa inköp???"
Jo ni förstår att man ibland måste få variera lite, jag tror att det är det som hjälper mig att fortsätta! Och notera att 3/4 delar av det jag köpt är rosa. Jag har aldrig gillat rosa förut!
Jag undrar lite vad som påverkar vilka färger man gillar... Jag har aldrig haft en "favorit färg" direkt. När jag var liten klädde jag mig i och för sig bara i rött, men det var för att man skulle kunna skilja på mig och min tvilling syster. Men nu ändras min favorit färg från dag till dag. Så jag undrar vad ni har för favorit färg, vilken "fas" ni är inne i eller om ni är som jag, evigt osäker!
Linne - Carlings

Stickad topp - JC [ursäkta den dåliga bild kvalitén]
Tröja - JC [Ursäkta den dåliga bild kvalitén]
Linne - JC
[Allt är köpt på apoteket]
Skin tonic Normal/dry skin - Cliniderm
Ultra soft cleansing milk Normal/dry skin - Cliniderm
Dual action 2-in-1 peeling and mask - Cliniderm
Six beauty secrets for you box - Cliniderm
Nagerlacks bortagnings medel - Aco
Nagelpolerare - Apoteket
Nagelfilar [tolvpack] - Apoteket
Manikyrsticka - Apoteket
Halsband - JC
Örhängen - JC
Halsband - H&M Divided
Örhängen [tolvpack] - H&M Divided
Jag vet att det kan vara tråkigt att läsa sådana här inlägg, men se det lite som tipps på vad ni kan köpa om ni gillar något!
Kram J!

Kommentarer
Postat av: yasmin♥

supermysig header!

2010-07-17 @ 15:13:56
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: freddie (bara jag!)

Låter så mysigt att säga "alla regnbågens färger" när man frågar om favo färg :)

Fast jag vet inte. Förut var det ROOOSA, vääääldigt mycket rosa, sen blev det lila ett tag.

Men nu är det väl, ja, alla färger :)

2010-07-17 @ 16:02:14
Postat av: Michaila - rösta och bli länkad

Va fina grejer du köpt:D gillar verkligen ankar smyckena:D

2010-07-17 @ 23:54:25
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfin header! :)



Kramar Rebecka

2010-07-18 @ 14:31:29
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: solrosprinsessan

Jag älskar verkligen Rosa :)

Men jag har börjat gilla nu mer och mer starka färger typ neon gul eller lime grön och såklart chock rosa men det är kul att ha lite starka färger så man verkligen syns tycker jag!Jag tycker ska man ha kläder ska man ha sånt som ingen annan har ^^

Kram <3

2010-07-19 @ 12:33:46
URL: http://solrosprinsessan.devote.se
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E <3

Åååh, så fin design !!! :P <3



Jättemånga bra inköp där ;)



Har faktiskt smsat och ringt dej men inte fått ngt svar :S

where are you? :O <3

2010-07-20 @ 12:00:56
URL: http://miasfashion.blogg.se/
Postat av: Elina

fina saker du köpte! :) gillar örhängena!

2010-08-02 @ 22:47:36
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0