bloglovin masai -

En sprite i Doha

Varför kommer det sig att man alldrig hinner skriva och förlorar 70% av sina besökare? Jo för att man är lat, och trotts allt så har det alltid varit för mina läsares skull som jag skrivit! Silly, silly me!
Nu när jag har höstlov (och ska till Maldiverna!!!) så har jag till sist tiden och viljan att göra bogginlägg (Tur att jag inte glömde kameran hemma!!!) Och sedan så ska jag göra en ny design också!
Nu sitter jag ivarjefall på flygplatsen i Oryx (???) loungen med en sliskig sprite i handen. Jag vet inte om det bara är jag, men käner ni läsare att ni också inte kan bli bra på bild när ni har flugit?! Helt omöjligt!
Jaja, nu så ska jag fortsätta med min uppgift att få hål i tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0