bloglovin masai -

Jag irriterar mig på...

Elin Kling och Sofi vad-hon-nu-heter. Jag förstår inte hur det kan komma sig att de anses vara respektabla chefsredaktörer på så kallade "modetidningar".
Det känns som om dom använder sina "tidningar" som privata bloggar. Beskriver sin vardag etc. Jag hatar att folk läser dem och sedan går efter vad Elin och Sofi tycker. Om man ska läsa mode tidningar tycker jag att man ska läsa sådana som Elle och Vouge då de har ett mer grundligt och rutinerat sätt att publicera och ge information om alla sorters stilar. De säger inte bara "Leopard mönstrat är snyggt i höst..." de säger att "Om man känner sig bekväm i leopard mönstrat så ser det snyggt ut som detaljer etc..."
Jaja, jag har inget att säga till om egentligen och alla har sin egen åsikt men det här är trotts allt min blogg där jag skriver vad jag tycker.
Kram J!

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med dej. Kraaam <333

2010-09-20 @ 12:51:16
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0