bloglovin masai -

Franska, jävla franska!

Jag har alltid haft lite problem med franska, eller, jag ska inte påstå att det har varit ett litet problem. Det har varit ett helvetes jävla skit problem som jag nästan fick IG på. I vilket fall som helst har jag bestämt mig för att skärpa till mig, ta läxorna på alvar och se till att jag förstår grammatiken.
Men seriöst, vem ger eleverna läxor första dagen tillbaka från lovet. Det var lite som att jag legat avdomnad i koma i tre veckor och plötsligt skickas en elchock igenom mig och en älskad fjolla (som jag vet att vi alla känner) från Scrubs skriker "SHE'S ALIVE!" och sedan fjäskar för Dr.Cox.
Jaja, jag klarar mig. Tack för att ni står ut med mig! Á tout a l'heure!
Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0