bloglovin masai -

Klumpiduns...

Så vad menar jag med att vara klumpig? Jag menar att jag är EXTREMT klumpig. Jag har två exempel på detta, två väldigt roliga exempel.
Exempel nr 1:
Jag skulle steka något, det var för ett tag sedan så jag kommer inte ihåg vad, men eftersom att det låg en pasta slev (en sådan där slev med tänder) framme så använde jag den för att ta lite smör.
Och med tanke på min klumpighet så gjorde jag sönder den. Halva gick av liksom. Kan ni tänka er något klumpigare? Jag skulle ta lite smör!
Exempel nr 2:
Hände faktiskt idag! Det var på lunchen, vi satt som vanligt vid ett av långborden i matsalen och åt som vanligt maten. Jag var trött p.g.a den tidiga morgonen i förr går och när jag ätit upp så lutade jag mig framåt men träffade fel med armbågarna. Jag träffade kanten på brickan och upp flög bestick, glas och tallriken!
Jag kan bara tacka gud att jag ätit upp, dessutom eftersom att jag hade på sig min favorit skinnjacka!
Föresten! Är det någon annan som desperat vill att våren ska komma? Då man slipper alla tjocka jackor och kan gå om kring i kappor och läderjackor utomhus? Som var garderob praktiskt taget består av vår och sommar kläder? Som senast i dag köpte två jeans kjolar för 99 spänn styck?
Jag köpte dem på sterling (tror jag) inne i stan, älskar deras grejer fast de kan vara lite dyrt i original pris. Så då kan ni gissa varför I <3 REA!
Titta in ni också vet jag! Kram Kram J

Kommentarer
Postat av: Nanna

haha men den händelsen var faktiskt lite rolig, fast du spillde ju inget som tur va ;) men jag ser faktiskt inte klumpighet på det sättet, jag tycker att klumpig är att säga fel saker; eller jag menar att säga taskiga saker utan att tänka efter. att inte tänka, bara slänga ur sig elaka saker. så klumpig är du faktiskt inte ;)

åh längtar också till våren! vill börja ha snygga skinnjackor och slippa ha lager med kläder på mig.



kram!<3

2010-02-05 @ 22:45:29
URL: http://justnanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är klumpiduns #1 och det vet du...



Men faktiskt, jag gillar snön, det är roligt att ha snöbollskrig, även fast det var ett tag sen senast....



PUSS <3

2010-02-06 @ 10:01:50
Postat av: Freddie

det där inlägget va skrivet av mig... glömde att skriva in namn ;D

2010-02-06 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0