bloglovin masai -

Godmorgon, vilken härlig dag!

Jag känner för att förändra mig idag! Jag ska börja träna, uppdatera bloggen oftare och sluta små äta! Ni förstår jag har bestämt mig att det ska bli lite annorlunda, jag ska må bra både i kropp och själ.
Jag mår nämligen dåligt när jag inte uppdaterar och mina läsar siffror faller för då känns det som om jag svikit er, men ni som trotts allt stannat kvar och varje dag gått in på min blogg... Jag vill bara säga hur mycket jag uppskattar er och era härliga kommentarer!
En annan förändring är designen här på bloggen, känner för att göra den... beigare så logga in och kommentera senare idag eller imorgon.
Med ett stort tack och en massa kramar J!

Kommentarer
Postat av: Love

SVAR: Tack så mycket, din blogg är också jättefin:)

2010-07-08 @ 12:53:40
URL: http://lovebeingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0