bloglovin masai -

Banangula naglar och vita wayfarers

Japp, detta är då en fantastisk dag ur mitt fantastiska liv. Så intressant, vilka intriger! Nej men ärligt talat så har det inte hänt särskilt mycket idag. Jag bestämde mig för att dra in till biblioteket med en ny kompis från skrivkursen och Emma för att skriva på den lilla novellen jag håller på med, den är rätt lång egentligen, men men!
Jag satte på mig mina vita solglasögon från England i wayfarers stil och kom cirka en kvart sent. Hehe det är så väldigt likt mig att komma sent, det är något jag måste arbeta på.
Och Emma testade mitt nya nagellack, det gula som jag köpte härom dagen. Ni vet det från H&M :P! Gud jag kan inte låta bli smylisar, eller hur? Visst blev det snyggt? Den är lite genomskinlig så man måste måla flera lager!
Och en liten butik i vårt lilla centrum är en te shop! Den är så sjukt gullig, min favorit. Den säljer allt möjligt som har med köket att göra. Funderar på att köpa en blå skål med vit "glass" rinnandes över kanten som det står icecream på. Men i vilket fall som så har de börjat sälja take away te, kaffe latte etc. Och själv så är jag ett stort fan av Chai Latte, på te och inte sirap. Så jag var ju tvungen att gå och köpa en så att jag kunde känna mig författar chic!
Någon annan som gillar Chai? Eller någon annan dryck man måste testa?
Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0