bloglovin masai -

Blogg design!

Japp ni hörde rätt! Masai lottar ut en gratis design till en lycklig vinnare!
Så om ni har lust att anmäla er och få en snygg header och bakgrund som passar till så kommentera nedanför och ni kommer att få en plats i tävlingen.
Kommentaren ska beskriva hur ni vill ha er header och bakgrund.
Ett extra pris är att ni blir länkade i min blogg och vem vill inte ha lite extra publicitet? Om nu vinnaren dessutom ställer upp på det ska jag nog fixa en liten intervju om hur de känner för sin nya design.
Tävlingen avgörs mellan den 30 Juni och den 1 Juli!
Kram J!

Kommentarer
Postat av: M I M I

det gick inte att kommentera översta inlägget... så skriver här:

älskar den stilen, så himla cool!

btw, gillar din baklgrund suupermkt :D



sv: haha nawww så söt du är! :') tack så mkt!

det är många som kommenterar saker i stil med ''åh vad du är lik foki'' eller ''du kan ju bli nästa foki'' typ sånna saker. jag vill helst inte bli jämförd med henne bara för vi båda är asiater haha :)

haha, men jag tycker själv wayfarers är skitsnygga. dock passar jag inte i dom :(

2010-06-17 @ 01:56:30
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: A g n e s

Tjo! Skulle verkligen behöva en ny design, är inte precis nöjd med min ;)



Headern: Jag skulle vilja ha en svart header med en stor rosa blomma i typ högra hörnet och texten: Never regret the things that once made you smile.



Sen ska bakgrunden vara rosa tror jag....

Vill inte ha en bebis rosa färg i designen, vill ha typ en mörk rosa färg (samma färg på blomman som på bakgrunden).



Du kan gärna exprimentera lite ;)

2010-06-19 @ 18:54:03
URL: http://agnesahlstrom.blogg.se/
Postat av: A g n e s

Hehe, menade texten: Never forget the things that once made you smile ;)

2010-06-19 @ 18:58:04
URL: http://agnesahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0