bloglovin masai -

Dag 1 av Göteborgs resan!

Lite utav en bloggdagbok så här i efterhand! I varje fall så hoppade vi på tåget runt nio och sedan bar det iväg. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag hade packat ner ett block som jag kunde låta min fantastiska hjärna fylla med idéer. Inte särskilt troligt va? Emma och jag satt i varje fall och gnagde på godiset från dagen innan då vi var inne och shoppade med Mia. Det var självklart gott!
Senare tog härliga faster Annika med oss till mitt andra besök, någonsin, på Liseberg. Vi hade jättekul och såg en massa härliga figurer t.e.x dessa eleganta karaktärer!
Vi åkte bland annat Balder, snacka om lite pirr i magen! Och som den fegis jag är hoppade jag självklart av när de andra skulle åka kanonen, de sa till mig att det var ett klokt val!
Det regnade väldigt härligt och av någon anledning älskar jag regn. Gör inte ni det? Skriv en kommentar och berätta vet jag ^^
Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0