bloglovin masai -

Lillkusinen gick!

Han gick för första gången igår! Är så sjukt lycklig för det hände just i mitt rum och han betyder så välldigt mycket för mig!
Han hade ställt sig upp med hjälp av min soffa och sedan hade han sett min katt Bonita. Han är rätt så förtjust i Bonita så han skrattade till och sedan gick han fram till soffbordet där Bonni låg.
Annika, hans mamma och min faster, och jag tystnade. Vi tittade på varandra och sedan skrek vi, vi skrek och skrek! "Han gick! HAN GICK!" Resten av familjen kom instormades och ett film ögonblick ägde rum då alla satte sig på golvet och lät lille Frank gå mellan oss. I sluttet blev Frankie lite trött så då stannade han vid pappa Samuel och blev för grinig för att fortsätta gå. Men han är så otroligt gullig att vi inte brydde oss.
Dessutom så fick vi vår försenade födelsedags present. Vi ska till Pier festivalen och se Paramore, och vi har V.I.P pass! Så det blir en helg i göteborg med faster och kusin vilket även innebär liseberg. Längtar!
Hans andra, tredje och fjärde steg!
Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0