bloglovin masai -

Soliga sommar som kräver sötsaker!

Ja som sagt. nu var det andra dagen av Cannie Möllers skrivkurs, men idag hade jag inte riktigt den rätta inspirationen. Jag kunde knappt skriva ihop en liten historia om en nyckel. Jag kände mig så hemskt lat då jag lämnade kursen med bara två fyllda sidor i mitt A5 häfte.
Jag vill ju prestera bra, men det känns så svårt när man redan har slängt ihop en novell på tolv sidor kvällen innan. Och dessutom så älskade alla den, så prestations ångesten ligger också begraven bland alla mina andra känslor. Har inte känt mig så här stressad sedan skolan slutade.
Kvällens uppgift är att skriva en novell med titeln "När universum skakade till" och jag har ungen aning om vad jag ska skriva om. Får tänka lite på det men om ni har några förslag, vilka som helst så skriv gärna en kommentar med ett tipps eller två.
Efter det gick vi och fikade, blir ni inte sugna på smarrig citronmaräng paj?
Älskade flaskan, så cool! Vem vill inte dricka ur en sådan?
Sommarens höjdpunkt, midsommar, är snart här och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig!
Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0