bloglovin masai -

Vad handlar den här bloggen egentligen om?


Känslor? Mode? Ett liv? Ingendera! Den här bloggen handlar om allt, det är svårt att sätta ett namn på den. "Modeblogg" passar inte in riktigt då det är för lite "dagens outfit" och inte heller är det en blogg om mitt liv. Jag älskar att skriva långa inlägg som betyder något, det är nog därför som jag inte uppdaterar så pass ofta...
Det jag vill säga är att det ska bli en förändring nu under den härliga sommaren, jag ska uppdatera dagligen men jag ska behålla min egen filosoferande stil, men även tillåta mig att gå in i klichéer.
Jag har lovat mig själv att ha med mig kameran överallt och ta foton av intressanta händelser och platser. Det stora som kommer att hända är min sommardagboks blogg. Det är på detta sätt som jag ska komma igång igen.
Självklart kräver en ny stil en ny design. Så jag funderar lite på vad som skulle passa bäst, några förslag?
Så i morgon ska jag antagligen in till stan, hörde om monki rean. Upp till 75%, inte illa. Men i vilket fall som helst har jag redan i kväll påbörjat arbetet genom att hjälpa en av mina tjejbästisar med hennes blogg (Miasfahion). Så kolla in den nya headern :P
Kram J!
PS. Kom precis ihåg hur mycket jag hatar smylisar i blogg inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0